Imie - Addetayo
Wiek - 30
Rasa:Człowiek
Profesja:Wojownik/Najemnik
Wiara - porzucił wszelką wiarę (ateista)
Wygląd - Pocięta ostrzami twarz (wiele blizn), Zielone oczy (Bez wyrazu), widać tylko kosmyki włosów (prawie zawsze ma na sobie czapkę), Lekko zarośnięty. Wysoki (prawie 2 metry) i postawny, zawsze chodzi prosto.
Charakter - Ceni niewiele wartości (Marlene, honor klanu, własny miecz, swoje życie). Lojalny, często bez emocji, bezwzględny (nie waha się nawet nad zabójstwem). Do reszty ludzi ma obojętny, chłodny stosunek (głównie jest samotnikiem).
Historia - Niegdyś uczeń Generała (który nazywał się poprostu Generał). Szkolili się w mocy telekinezy i fechtunku długim mieczem. Gdy został mianowany na najlepszego ucznia Generała, ich klan został najechany przez tajemnicze wojska ze wschodu. Wszyscy oprócz Addetayo zginęli. W dniu ataku, gdy Addetayo poszedł spać, we śnie ukazał mu się Generał, który kazał mu odbudować klan. Niestety, nie wiedział od czego zacząć - był młody i mało samodzielny w tym mrocznym, nieznanym mu świecie...
Obecnie jego "klan" liczy dwóch członków - jego samego i sierotę którą przygarnął (Marlene - lat 12). Mocno się z nią zżył i zaczął traktować ją jak własną córkę. Nauczył się też odpowiedzialności i samodzielności. Mimo to wciąż nie ma żony.
Marlene także jest szkolona i wykazuje moce telekinetyczne (choć walczy rapierem). Mieszka obecnie wraz z Addetayo w małej, niepozornej drewnianej chatce czekając na lepsze czasy i na odbudowę niegdyś wspaniałego klanu Generała...
Cechy i zdolności - Addetayo jest silny, zwinny i wytrzymały. Zna się na edukacji (umie czytać i pisać), posiada też sporą siłę woli. Z powodu licznych blizn nie ma wielu przyjaciół. Prawie nigdy też (może tylko w domu) się nie uśmiecha. Ma też nieco zwiększoną odpornosć na ból niż przeciętny człowiek (przyzwyczajenie z treningu).
Broń - Długi miecz (po Generale - bogato zdobiony i bardzo wytrzymały), porusza też telekinezą ostre kawałki metalu (ale może poruszać też co innego)
Ekwipunek - Jakieś papiery, stare pióro, kałamarz(mało atramentu), brązowy podarty plecak, nieco pieniędzy, kamień do ostrzenia miecza, ususzona stokrotka od Marlene.
Miejsce zamieszkania - Chata nad wioską (obrzerza puszczy)